Archive for septembrie 13, 2007

Confesiune

niciodata sa nu te uiti in spate , in trecut. eu de cand ma stiu nu am fost si nu sunt sfanta:) dar nu imi pare rau de ce am facut. am facut si rele si bune. am si defecte si calitati. aseara vorbeam cu cineva din blogosfera si i-am zis ca am cel mai prost blog:) mi-a demonstrat ca nu este asa. mereu am zis ca sunt grasa dar nu sunt:) ( am 50 kg) , dar sunt mandra acuma de ceea ce am realizat , de faptul ca sunt cineva si mai ales ca i-am infruntat pe cei de langa mine si mai ales am facut ce mi-a dictat inima.

septembrie 13, 2007 at 6:26 am 2 comentarii

Daniel , PreaFericitul Romaniei

De aseara Romania are un nou patriarh.Mitropolitul Daniel al Moldovei este noul patriarh.A fost o cursa lunga cu surprize si renuntari , cu conflicte intre CNSAS si inaltii prelati si acuma va urma conflictul dintre credinciosi si patriarh. Nu mi se pare normal ca tot ceea ce patriarhul Teoctist , plecat la Domnul pe 30 iulie, sa fie distrus si mai ales sa nu ii se continue munca pentru ca Daniel este ecumenist. Nu cred in diversitatea religiei si mai ale in incercarea noului patriarh de a ne face pe noi mai ecumenisti decat suntem. Eu una, recunosc sunt traditionalista. Tata , este si el traditionalist iar eu am crescut cu ideea ca sunt  crestin ortodox si asa trebuie sa mor. din curiozitate sau doar din cauza tatalui meu , am fost si eu in vara trecuta cateva zile in Moldova, si am vizitat principalele obiective turistice-religioase.Am vazut ce inseamna sa fii un bun manager si sa fii un mogul al presei religioase , am inteles si eu ca pentru unii conteaza banii dar am admirat faptul ca a creat la manastiri un mediu sacro-terapeut. Desi Daniel este patriarh de aseara lumea are deja o strangere de inima in ceea ce priveste faptele viitoare ale noului patriarh. Eu una, nu il simpatizez pentru ca stiu cum este el ca om , sti ce inseamna sa ai putere politico-financiara (asa cum are Daniil) si mai ales , sper ca Dumnezeu sa il lumineze sa nu distruga Gradina Maicii Domnului asa cum este numita Romania.

Inchei cu formula de incheiere pentru patriarh si promit ca voi posta poze de la inscaunarea lui :Intru multi ani , PreaFericirea Voastra!

ips_daniel.jpg

septembrie 13, 2007 at 4:04 am Lasă un comentariu


Calendar

septembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Posts by Month

Posts by Category