Nostalgia Craciunului …..

Noiembrie 23, 2007 at 4:53 pm 1 comentariu

nu am mai scris pe blog de ceva timp. nu am avut timp. am foarte mult de invatat  plus alte activitati care imi ocupa tot timpul.🙂 acuma , sincer astept sa vina Mos Nicolae si dupa aia Mos Craciun. Apropos…tre sa ii scriu o scrisoare mosului in care sa il rog frumos ca anul asta , sa nu mai puna cadoul meu in sifonierul mamei ca iar il vad si nu mai am cum sa ma prefac ca nu l-am vazut. :)  in fiecare an🙂 povestea se repeta la mine in familie .. .. cand eram mica ai mei le puneau sus acuma le pun la mama in sifonier care sper nenorocul ei🙂 eu umblu sa imi iau sosete sau ma apuca pe mine sa vad „ce si-a mai luat mama si eu nu stiu?” , si uite asa descopar.

🙂 zilele astea mi-am cautat ornamentele de Craciun si am descoperit ca le am pe toate si anul asta bradul va fi multicolor:) ca pana acuma a fost si rosu , verde, alb . imi este dor de anii in care stateam in jurul sobei si spuneam colinde , imi este dor de mirosul  cozonacilor proaspat scosi din cuptor si de mirosul vinului cu scortisoara. imi e dor de vremea knd eram copil…. imi e dor de copilarie….

Entry filed under: personale. Tags: .

Queen

1 comentariu Add your own

  • 1. mihneageorgescu  |  Noiembrie 24, 2007 la 1:59 pm

    Ar merge un vin fiert cu scorţişoară…
    Crăciunul e super, păcat că e iarna când e frig, întotdeauna i-am invidiat pe ăia din Australia că fac Crăciunul pe plajă…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts


