Sorry for what ?

Noiembrie 10, 2007 at 6:25 pm 1 comentariu

sorry:) nu mai am timp de blog.sorry ca am pierdut atata timp cu tine . sorry ca mi-am irosit timpul meu pretios pentru tine si mai ales cu tine. now , sunt happy si single. :)traiesc. i’m alive .

ascult IRIS si Vama Veche. imi e dor de vara …de zilele in care eram cu tine dar🙂 imi trece repede. ai fost pionul principal din viata mea dar acuma ai cazut .. te-ai dezechilibrat si ai clacat. no problem! ma simt bine si cu forte noi …si in fond…

…..sorry for what ?…………..

Entry filed under: personale. Tags: .

IRIS Iris – Baby [live at Cerbul de Aur 2002]

1 comentariu Add your own

  • 1. dragos  |  Noiembrie 10, 2007 la 6:31 pm

    In viata nu trebuie sa regretam trecutul…el trebuie analizat, trebuie sa invatam din el si apoi sa mergem mai departe…bafta in gasirea noului drum ales…si ai grija sa nu te ratacesti si sa te pierzi pe unde vei ajunge…orikum sunt sigur ca daca deschizi bine ochii vei gasi fara probleme the way to your happiness…succes!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts


