Femeile sunt mereu vinovate?

Noiembrie 4, 2007 at 5:14 am 1 comentariu

imi place muzica veche. de fapt sunt indragostita de aceasta muzica. exprima romantism iar eu sunt o romantica.

dar🙂 romantismul meu sper sa nu se duca niciodata din viata mea. am o mare nelamurire : de ce intotdeauna femeile se simt vinovate ? si ma refer la faptul ca exemplu o femeie se simte vinovata ca s-a vazut cu fostul ei prieten care a sarutat-o. e un feeling ciudat care lasa urme adanci . cineva imi povestea ieri ca s-a intalnit cu fostul prieten , ca s-au sarutat desi in sinea ei e constienta ca nu se va mai impaca cu el . ea e distrusa mai ales dupa „iesitul la un suc”. in minte ii vin melodiile care le auzea atunci si isi atunci aminte fiecare clipa petrecuta cu el. se simte vinovata ca l-a lasat sa o sarute desi nu trebuia. il iubeste si o iubeste … si totusi nu vor fi impreuna.

se simte vinovata de sarut , de faptul ca a petrecut  cateva ore cu el si mai ales de faptul ca s-a amagit. oare chiar trebuie sa te simti vinovata pentru acest lucru? eu cred ca🙂 nu totdeauna noi suntem vinovate de tot ci suntem si noi oameni care gresim , care clacam atunci cand nu trebuie.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Forever young Gone with the Wind

1 comentariu Add your own

  • 1. dragos  |  Noiembrie 10, 2007 la 6:20 pm

    nu cred ca trebuie sa ne simtim vinovati in astfel de situatii…dar un lucru e cert…anumite lucruri trebuie lasate in trecut…si cateodata castigand pierdem iar atunci cand pierdem castigam…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts


