I’m alive…

Noiembrie 1, 2007 at 4:36 pm Lasă un comentariu

de sambata trecuta , dupa escapada la munte ma simt plina de energie …si o energie pozitiva. Totul a prins viata in jurul meu . ma rog , in mintea mea. mai nou🙂 si sper sa ma tina o vesnicie este pasiunea mea pentru munte .daps iubesc muntele. ma rog , dupa o zi in care puteam sa jur ca nu ma mai intorc pe munte , ma bate gandul sa mai incerc o escapada de genul acesta.

nu mai am timp de blog si de mess. sunt dependenta in schimb de telefon. ma rog de vorbitul la telefon nu de dat mesaje. o colega imi zicea zilele astea ca ea da in jur de 400 de sms-uri pe luna. am ramas muta. oricat as incerca sa trimit atata nu as reusi🙂 si sincer , urasc sa trimit esemesuri. ultima data daca imi amintesc bine i-am trimis mamei un sms in care o anuntam ca nu am cheie.pentru cei care nu stiu unde am disparut , zilele astea le zic acuma : sunt foarte busy. incerc sa ma rup de o bucata de timp pe zi ca sa revin la obiceiurile mele de a scrie zilnic pe blog. sunt mandra de ceea ce fac si mai ales unde scriu la gastronomie.( stilfeminin.ro) sincer, in bucatarie nu am timp sa mai intru ..sau intru sa imi iau cerealele cu lapte dimineata si sa imi fac in sandwich .🙂 traiesc , oamenilor , nu a-ti scapat de printzesa si acuma m-am intors cu forte noi … foarte noi

tragand cu ochiul prin blogosfera , constat ca se anunta un razboi intre Dan Andronic si Cristian Sutu, razboi care este prezis de Oana Dobre.
cam atata .. pana acuma si nu uitati .. TRAIESC

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

No me ames.. Stilfeminin.ro

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts


