Vreau sa fiu din nou copil!

Octombrie 24, 2007 at 3:46 pm 3 comentarii

nu ma mai uit la tv . urasc aberatiile. daca pana acuma ma uitam la stiri acuma deschid televizorul doar ca sa il las pe mtv , vh1 ca sa am muzica dimineata.sunt dependenta de muzica. pe drum imi bag handfree-ul in ureche si ascult radio. acasa imi merge calculatorul non-stop si doar pentru muzica. am devenit o melomana fara sa vreau. m-am saturat de scandalurile de la tv si de ziarele tabloide. ma uitam pe ele din curiozitate dar de fapt era prostie.

ma uit in jur si nu mai recunosc lumea si comportamentele ei. incerc sa privesc mai departe si sa imi dau seama ca de fapt eu fac parte din lumea asta doar fizic. psihic , nu sunt in lumea unora pentru ca eu am lumea mea. zilele astea ma gandeam la ce o sa fiu peste 2-3 ani . ma gandeam ca voi fi medic, avocat , sau jurnalist. si pana la urma ce voi fi ? acuma sunt un simplu om dar in timp ? pentru prima data in viata mea imi pun problema existentei mele.

vreau sa cred din nou in Mos Craciun si farmecul Craciunului , sa citesc povesti si sa ma joc cu cei mici pe strada. desi am crescut am tot suflet de copil. as vrea sa raman copil pentru ca la randul meu sa ma cobor la mintea copiilor mei . nu imi este rusine sa spun ca vreau sa intru in lumea lor.. o lume unde nu exista violenta , scandaluri si batai unde totul este roz si cu jucarii vii colorate si mai ales unde este linisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.vreau sa devin din nou copil pentru ca eu nu pot trai in lumea aceasta a adultilor.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Daca dragostea dispare.. O portocala

3 comentarii Add your own

  • 1. oedip  |  Octombrie 24, 2007 la 3:49 pm

    daca te gandesti sa faci copchii deja esti un adult prea batran pt viata.

    iar in lumea copiilor e mai urat decat crezi, copilul e un animal polimorf, zicea freud, si tind sa-i dau dreptate!

  • 2. printzesa  |  Octombrie 24, 2007 la 3:53 pm

    stiu :)sigmund freud avea dreptate in felul lui.

  • 3. dragos  |  Noiembrie 10, 2007 la 6:24 pm

    nu trebuie sa fii iara copil ca sa gandesti asa…atata timp cat sufletul tau mai poarta amprenta frumoasa a copilariei…all is not lost…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


