D’ale mele II

Octombrie 16, 2007 at 4:07 pm Lasă un comentariu

inca mai sunt racita si nervoasaaa. incerc sa imi mentin ochii deschisi si deabea reusesc. simt ca adorm cu ochii pe monitor si cu mana pe tastatura. azi toata ziua am avut o stare naspa si ma gandesc la niste tampenii atata tot. stau si am gandesc si vine  wekendul si eu sunt racita.

sunt fara viata. un prieten mereu mi-a zis (e prietenul meu de sufelt si pt asta tin al el ) ca sut  persoana puternica. oare asa este? stiu ca in mintea voastra va intrebati cine este printzesa asta dom’le. nu am sange albastru dar as vrea sa am. nu am trait in perioada povestilor cu printi si printese dar mi le inchipui. nu imi doresc sa ma marit cu un print si sa am o viata ca-n povesti. in spatele monitorului poate ca se afla o persoana puternica , care din pacate acuma e fara viata. o persoana moarta la fel ca picturile acelea de natura moarta. incerc sa na agat  de orice ca sa imi revin. sunt prea afectata de venirea toamnei sau de perioada noua prin care trec. un prieten mi-a zis la telefon ca ma transform din copila in femeie..asa o fi !

incep sa deslusesc si eu tainele vietii de femeie cu o relatie stabila.🙂 da am din nou o relatie cum o persoana care mai iubeste si face parte din viata mea de ceva timp. incep sa vad viata cu alti ochi .. si sa nu mai cred in iubirea de moment. ma simt implinita ca om , ca femeie si ca…….(cine ma cunoaste stie despre ce vorbesc si nu e vorba de sex:D:D). acuma simt ca traiesc chiar daca in sinea mea ma sting,..pentru altii sunt vie🙂 si sunt CINEVA.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Spanish quitar Outlandish in Romania

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


