D’ale mele

Octombrie 15, 2007 at 1:01 pm Lasă un comentariu

a venit toamna cu acte in regula. dovada..sunt racita cobza.🙂 toamna e anotimpul care ma imbolnaveste la propriu. simt deja cum ma apuca o astenie specifica toamnei (si mie) si ma uit pe birou cat am de lucru. pe langa scoala mai am si de refacut (ma rog ,de revolutionat revista Colegiului National „Mihai Eminescu ” din Buzau  care se numeste Nazuinte). am termen pena miercuri sa o refac urmand ca miercuri sa prezint noul format in fata consiliului profesoral. so … imi e lene si nu am chef. imi vine sa ma asez langa calorifer (mai buna era sobaa de la tara:D) dar nu am cum. tata nu da drumul la caldura decat seara asa ca si caloriferul este rece ca si mine.

Ma uit in jur si totul e inghetat. azi-dimineata (6 :45) cand am iesit eu pe usa am simtit ca ma transform in om de gheata ( si nu e o gluma)am inghetat doar incuind poarta. de acasa pana la school am simtit ca mor iar in clasa si mai naspa… un frig de tremuram cu tot cu scaun:) am luat-o de lunea cu raceala , somn si lene. pana vineri ce-o mai fi? ce o mai urma??

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Coca cola Spanish quitar

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


