Normal sau anormal?

Octombrie 13, 2007 at 4:03 pm 1 comentariu

ce faci daca esti prea normal pentru timpurile astea? intrebare fara raspuns.  sunt de-a dreptul dezamagita pentru ca ieri (deh era vineri:) ) am iesit si eu la cumparaturi( a se citi a cheltui bani )  ca deh vroiam haine noi si clasice. imi caut niste blugi clasici care normal , sunt anormali si deci am dta pe ei 150 de Ron vechi in modul in care cei rupti si cu aplicatii kisch sunt mai iefitini  . nu am comentat dar cand am cautat si eu niste camasi simple colorate sau albe sa mor.. parodn sa fac stop cardiac. simple fara nimic de la 80 de ron vechi in sus si alea cu paiete 30 de ron vechi. socata si dezamagita..normal nu mi-am luat nici o camasa , astept urmatorul drum in bucuresti unde o sa imi iau (sper sa nu fie tot 800 de mii ). acuma eu imi cumpar haine clasice care le pot imbraca pe termen lung dar de ce sunt mai scumpe ca alea cu aplicatii?????? in fine sunt eu prea normala sau anormala????

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Anii ’60 Fii cuminte Cristofor!

1 comentariu Add your own

  • 1. ps  |  Octombrie 15, 2007 la 7:07 am

    mama, moneda noastra este leu, nu stiu de unde ai scos-o p-asta cu ronu vechi

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


