Bla, bla, bla

Octombrie 7, 2007 at 9:06 am 1 comentariu

nu pot sa inteleg de ce se da sfertul academic???? ma rog , eu sunt perfectionista in ceea ce ma priveste punctualitatea si nu numai . aseara trebuia sa ma intalnesc cu o prietena la un suc , respectiv apa plata cu lamaie si surpriza imi da sms k intarzie 2 minute care de fapt s-au transformat in 20 .dupa mii si mii de nervi din partea mea si vorbe care mai aveau un pic si imi ieseau din gat ….si dupa ce ea imi explica de ce a intarziat care pentru mine .. nu este scuza ca intarzii😀 ca deh asa sunt eu .

am fost crescuta de tata ca sa nu intarzii ca asta tine de bun-simt si mai ales am invatat de la viata ca 2 minute intarziate te fac sa pierzi tot poate. nu vorbesc aiurea ci este adevar .  si culmea:) fostul meu prieten nu era punctual .

tin morala cu punctualitatea pentru ca si eu vreau sa fie altii ca mine. shtiu fiecare suntem unici:) dar totusi bunul simt unde a ramas? sau ma rog traim in era internetului , a sexualitatii , a impunctualitatii …a prostiei si lista ar putea continua.  eu sunt un pic mai conservatoare in ceea ce priveste unele lucruri si asa voi ramane. nu am inteles mentalitatea celor care isi iau haine minuscule ca asa au fost in Xmagazin si ca se poarta. recunosc , am haine de ani de zile care sunt la moda. nu dau banii pe lucruri de o luna.. o vara si pe alea care dureaza mai mult. sunt foarte cerebrala la capitolul asta . eu arunc banii pe carti ca stiu ca ele nu se vor demoda niciodata .

nu e o vorba in vant , pentru ca , ceea ce au cumparat parintii /bunicii mei inca mai sunt.. si inca se mai cauta. nu imi dau seama cum sunt oamenii care nu citesc. stiu inculti . o colega imi zicea ca nu a mai citit o carte de cateva luni . mor.. eu daca nu citesc o seara sunt terminata . sunt dependenta de carti , de citit . citesc si pe net carti , dar tot mai bune sunt alea de la mine din biblioteca. dau saptamanal bani pe carti da nu imi pare rau .

a.. si sa nu uit:) asta e doar un prim post in ceea ce ma priveste:) data viitoare nu o sa mai fiu asa dulce cu unii🙂.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Vino pentru totdeauna Trag aer in piept

1 comentariu Add your own

  • 1. Tomata cu scufita  |  Octombrie 10, 2007 la 10:46 am

    Si eu sunt punctuala si nu imi place cand unii intarzie. Nu prea ma intereseaza motivele de genul „N’a venit autobuzul”, pentru ca chiar poti sa pleci mai repede de acasa, sa fii sigur ca ajungi la timp.😉

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


