i’ve got a mail for me

Octombrie 3, 2007 at 5:52 pm 1 comentariu

va aduceti aminte de filmu „I’ve got a mail?” , da, filmul acela in care joaca Meg Ryan cu Tom Hanks, unde ei doi se cunosc pe mail si se indragostesc unul de altul iar intr-un final se cumpleaza.🙂 nu intamplator ma leg de acest film ci pentru ca de ceva timp(luni de zile) vorbesc/barfesc/scriu/ cu cineva pe mail…cineva care este la o distanta considerabila de orasul meu. dimineata imi verific mailul , seara la fel . sunt happy cand imi da mail si mai imi zici cate ceva , si sunt trista cand nu imi da. o perioada nu mi-a trimis mail pentru ca a fost ocupat si plecat ….si sincer imi faceam griji. acuma ma asez sa vad un film .. i’ve got a mail ….

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

I’ve got a mail Ultima carte cumparata….

1 comentariu Add your own

  • 1. rady  |  Octombrie 3, 2007 la 7:34 pm

    de fapt e.. „You’ve got m@il”🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


