stuff

Septembrie 23, 2007 at 1:29 pm 2 comentarii

am uimit pe toti cu noul meu look. de la parinti pana la exu si de la colegi pana la oameni de pe net. a fost un soc pentru toti doar pentru mine nu . a urmat intrebarea de ce  mi-am schimbat lookul ….. raspunsul: pentru ca simteam nevoia.

simt ca nimic nu mai e ca inainte. acuma am reusit sa trec peste o perioada naspa:) dar e o.k..

am emotii pentru diseara…. o  noua stagiune .. o noua perioada legata de mine si teatru. acuma , incerc sa imi zic in gand discursul ….😉 dar am lapsus . am avut 2 zile la rand sa il stiu dar parca vad ca ma voi balbai……..imi e lene si somn . e 16:30 .. ma duc sa vad cu ce ma imbrac…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

S`IL N`EN RESTAIT QU`UNE

2 comentarii Add your own

  • 1. Tomata cu scufita  |  Septembrie 25, 2007 la 7:10 am

    Cu totii simtim nevoia de o schimabre din cand in cand. Chiar daca toti au fost socati, in cateva zile se vor obisnui.😉

  • 2. alexandru petria  |  Septembrie 25, 2007 la 10:27 am

    Printzesa draga, n-ai uitat sa ma incluzi si pe mine in noul tau look?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


