Diverse

Septembrie 22, 2007 at 5:51 am Lasă un comentariu

o prietena m-a intrebat care sunt slabiciunile mele si cum trec peste ele ? i-am zis ca am doar o slabiciune care s-a dovedit a fi fobie.. ma tem de accident. de ce? pentru ca am pierdut cele mai dragi persoane din viata mea si pentru ca ma tem ca si eu o sa mor ca ei .sunt prea tanara sa vorbesc de moarte , dar si ei au murit de tineri.

urasc sa ma trezesc tarziu si mai ales sa stau sa lenevesc pana tarziu . daca o fac inseamna ca sunt bolnava. am renuntat la cafea:) de fite ca am citit intr-o revista ca dauneaza si ca retine apa in organism . 🙂 nu mai ascult muzica comerciala si o iubesc pe Celine Dion. fac teatru social si sunt fericita ca ii ajut pe cei de langa mine:)

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

The Devil Wears Prada S`IL N`EN RESTAIT QU`UNE

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


