diverse

Septembrie 19, 2007 at 5:27 pm 1 comentariu

prapastiile dintre generatii sau cum sa te certi din orice cu parintii . singuru subiect pe care nu l-am atins a fost asta. :)  acuma let’s talk.. da;) pentru prima data sunt dea dreptul nervoasa, revoltata si mai ales stresata de noile gaselnite ale parintilor mei . ideea este ca ajung sa ma mut de acasa si🙂 in sfarsit i’m free:P chiar daca poate ca nu imi doresc asta.

dintotdeauna am urat autoritatea si de aia am avut partea.  nu suport ideile preconcepute gen sa te mariti virgina sau pe mine ma asculti pana mor. (serios????) dupa ultima cearta (destul de serioasa) am ajuns la concluzia nu mai stau la ai mei sau mai bine zis cu ai mei . e timpul sa le dovedesc k sunt majora:)) ca gandesc . nu ar fi singuru lucru nebunesc daca ma mut (pana acuma mai am in spate lucurri deastea) si .. nu puneam picioru in prag daca nu aveam discutia cu un prieten .. mersi remus!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Diavolul se imbraca de la Prada The Devil Wears Prada

1 comentariu Add your own

  • 1. ps  |  Septembrie 19, 2007 la 6:53 pm

    sa anunti si cand te intorci😉

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


