Nervoasaaaaaaaaaaa

Septembrie 18, 2007 at 3:27 pm 3 comentarii

cum sa iei teapa in farmacii? simplu. cumperi cu cardul de la sensiblu unde iti promit aia reduceri si ai pe dracu . mi s-a intamplat mie care mi-am luat niste prostii de la ei si am dat 300 de mii (vechi). am fost socata pentru ca am reducere nu stiu cta la suta ca am card. sunt de-a dreptul revoltata , 30 lei noi pe o acetona niste servetele si tampoane. nu ma mai duc in viata mea in sensiblu!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

De ce? Diavolul se imbraca de la Prada

3 comentarii Add your own

  • 1. na!belea  |  Septembrie 18, 2007 la 8:00 pm

    pai, ai intrebat si tu inainte sa vezi cat costa fiecare si daca e respectat acel nu stiu cat la suta?

    teapa ai luat-o tu. nu ti-au dat-o ei😉
    think a little…

  • 2. ps  |  Septembrie 19, 2007 la 7:08 am

    si in alte farmacii cu cat erau mai ieftine? 2-3 mii?

  • 3. Tomata cu scufita  |  Septembrie 19, 2007 la 8:56 am

    Oricum astia de la Sensiblu sunt cam scumpi in general… Ii evit si eu. Si cardul ala cred ca te rezolva de o reducere de 1%. In fine… cumparam din alte locuri. Acetona se ia si de la un ABC din fata blocului.😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


