Reguli!!!:)

Septembrie 16, 2007 at 7:45 am 1 comentariu

Din motive personale am hotarat sa postez niste reguli care sutn de bun-simt pentru evitarea unor neplacer:

1.Daca ai chef sa injuri cand comentezi , pastreaz-o pentru mai tarziu pentru ca daca scrii coment nu mai dau accept la coment si s-ar putea sa te injur si eu .

2 .Multi dintre cei care citesc blogul ma cunosc , si unii chiar foarte bine , daca ei comenteaza stiind ceva in legatura cu postul nu te apuca sa te iei de ei ca de ce a comentat intr-un fel.

3.Cei care ii am in blogroll, sau sustin sunt prieteni de ai mei si din blogosfera, deci nu ma intreba pe cine cunosc si pe cine nu din lista. … nu vei afla never asta.

4.Nu imi da add pe mess ca sa ma intrebi ce am mancat aseara sau cine stie ce traznaie pentru ca iti iei ignore.

5.Daca scriu ceva sub o forma ironica sau injur …scriu o parere mai nasoala imi asum responsabilitatea.

6.ceea ce scriu sunt strict pareri personale, intamplari si ceea ce cred.

inchid postul cu rugamintea de a fi decenti si de a vorbi cenzurat (promit ca o sa ma cenzurez si eu ).:)

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Baby’s day out (funny) 4luni 3 saptamani si 2 zile

1 comentariu Add your own

  • 1. Tomata cu scufita  |  Septembrie 18, 2007 la 10:27 am

    Eu inca n-am avut aprte de injuraturi la commenturi, dar cred ca n-as publica un asemenea comment, sau poate doar unul, dar pentru a-l incadra la categoria ASA NU.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


