Despre femei plangacioase

Septembrie 14, 2007 at 6:19 am 1 comentariu

in clipa in care afli ca totul s-a terminat intre voi pica cerul pe tine. un cer care exista su nu . cateva zile esti plina de nervi , bocesti de mama focului si vezi doar negru in fata ochilor.in mintea ta este perspectiva aia neagra nu si aia alba. intotdeauna recunosc , si eu dramatizam ca orice fata despartirile de iubit pana m-a lovit un simt, o intamplare nici nu stiu cum sa ii spun , de m-a facut sa inteleg ca nu trebuie sa bocesti dupa unul cu care ai stat cateva zile, saptamani , luni.

pentru fete dramatizarea este si mai mare🙂 ca deh asa suntem noi atunci cand o fac prima data cu El. un El cu semnu intrebarii care in timp devine amintire sau nu. o prietena imi spunea ca daca se desparte de iubi al ei ea moare. serios? eu cum de nu am murit? si slava domnului am avut dupa cine sa mor , dar ehh dupa el vine altul.

e greu sa pui punct unei relatii de lunga durata si mai ales in care ai pus suflet. dar toate sutn trecatoare in viata asta. acuma ma uit in urma si imi dau seama ca sunt puternica pentru ca am trecut peste multe lucruri si amoroase care altele ar fi fost lase sau indiferente. un copil iti schimba viata … ..teodor m-a schimbat!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Confesiune Baby’s day out (funny)

1 comentariu Add your own

  • 1. psaico  |  Septembrie 15, 2007 la 7:29 pm

    e greu sa pui punct unei relatii .. care a devenit obisnuinta, as always.
    oricum .. de ar fi toate fetele cu ideea asta a ta …

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


