Carti , cititori si ganduri

Septembrie 12, 2007 at 4:50 am 1 comentariu

cei care citesc astazi sunt tot mai rari. si nu ma refer la cititul de reviste , ziare ci la carti . desi recunosc , imi cumpar des carti (ca sa aiba Teodor ce rupe si ca sa strige mama la mine ca dau banii pe carti si bijuterii) nu din snobism sau ca sa ma laud ci pentru ca imi place sa citesc. de mica am fost  obisnuita sa citesc si astefel seara tata ma obliga o jumatate de ora sa citesc ( si mi-a prins bine, desi in clasa a 3-a il uram pentru asta) iar acuma citesc non-stop. azi , ca sa nu ma mai deplasez pana la librarie , ca deh mai am si altceva de facut , am cumparat „Cotidianul” cu aceea carte saptamanala ( de azi ziarul este cu carte dar doar miercurea).

ultima carte pe care mi-am luat-o a fost cea a Mihaelei Radulescu „Despre lucruri simple” , care costa (dar nu am luato din mandrie ci ca sa o citesc si pentru ca stiu ca banii se duc la o fundatie) , si este de fapt adunarea editorialelor si a gandurilor ei sub forma de carte (ceva in genul blogului fratilor ). frumoasa carte (am citit-o intr-o zi ) , reflecta Romania zilelor noastre. acuma ma duc sa citesc noua carte : Foamea de Knut Hamsun.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Como ama una mujer Daniel , PreaFericitul Romaniei

1 comentariu Add your own

  • 1. Tomata cu scufita  |  Septembrie 12, 2007 la 10:27 am

    Colectia de la Cotidianul a inceput demult. Azi a revenit dupa vacanta de vara. Sunt la numarul 40.🙂 Bravo tie ca citesti pentru ca asa simti.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


