Love and sex

Septembrie 11, 2007 at 4:15 am 10 comentarii

mereu am crezut ca intr-o relatie se instaleaza monotonia oricum si oricand. acuma am vazut ca nu este asa. intotdeauna daca schimbi ceva , aduci ceva nou totul se schimba. nu cred in revistele alea care dau sfaturi pentru sex and love.🙂 dar cred in Kamasutra.

spontaneitatea omoara timiditatea si monotonia. nu zic degeaba asta , ci pentru ca eu ieri am facut un gest spontan care ma costa viata. (si nu e o gluma) . stateam eu ieri cu o prietena la un suc pe o terasa cand pe partea cealalta trecea prietenul meu. am avut o reactie destul de ciudata : m-am ridicat brusc de pe scaun (am sarit scarile de la intrare) si am fugit la el fara sa ma uit in stanga si dreapta sa nu vina vreo masina. daca venea , ma lua din plin pentru ca eram in cea mai mare intersectie din oras , pentru ca nu avea cum sa ma evite. prietena mea a incremenit pe scaun , iar el a ramas mut pentru ca ii era frica sa nu mor. a fost un gest spontan , un lucru nebunesc facut din dragoste . aici as mai adauga si teribilism (puteam sa mor).

si de ieri , relatia noatra e alta. si el a ramas surprins. asa ca , fetelor lasati revistele alea care va sfatuieste despre love si sex , si faceti ce va zice inima.:)

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Ganduri Como ama una mujer

10 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Septembrie 11, 2007 la 4:21 am

    mda ..monotonia dintr-o relatie o mai alungi cu ceva ” sare si piper ” pe ici , pe colo , dar gestul tau pare mai degraba necugetat si mai poate pune omul pe ganduri …parerea mea ..fie si ca esti indragostita la maxim ..mai tempereaza-te ..doar putzin , nu mult😀
    da ..in revistele de love & sex poate mai gasesti si vreo idee buna ..cateodata😉

  • 2. ps  |  Septembrie 11, 2007 la 7:08 am

    fetili, ia mai pune mana pe gramatica si nu mai sfatuieste fetili aiurea

  • 3. printzesa  |  Septembrie 11, 2007 la 7:09 am

    ps suferi? sau iti e ciuda ca nu este fata si esti barbati?

  • 4. ps  |  Septembrie 11, 2007 la 7:11 am

    la nivelul si pretentiile tale, dezacordurile nu prea isi au locul😉

  • 5. printzesa  |  Septembrie 11, 2007 la 7:14 am

    shtiu sunt o printesa mai ps:) si deh sunt om si mai am si dezacorduri
    si hai ca nici tu nu vorbeste romaneste curect

  • 6. ps  |  Septembrie 11, 2007 la 7:15 am

    peace

  • 7. printzesa  |  Septembrie 11, 2007 la 7:24 am

    bine facem peace:)

  • 8. incorect  |  Septembrie 11, 2007 la 11:14 am

    m-am confuzat…saritul in plina intersectie ca sa ajungi la iubitul tau..e o schema din Kamasutra?!

  • 9. printzesa  |  Septembrie 11, 2007 la 12:54 pm

    incorect, nu nu este o schema din Kamastra, ci o chestie spontana.

  • 10. vladinho  |  Septembrie 12, 2007 la 5:48 am

    neinteresant ce ai facut tu =))

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


