Stuff(III)

Septembrie 10, 2007 at 4:38 am 3 comentarii

toamna s-a instalat cu ploi , vant si vijelii in regula. cu toate astea nu ma impiedica vremea sa ma plimb. wekendul trecut a fost din cale afara de nasol(ploaie, vant, friggg)dar nu a contat. sambata am fost pot sa zic rasfatata , pe langa faptul ca am stat juma de zi la bucatarie (si nesilita de nimeni), dupa-amiaza am stat si m-am rasfatat.

ce este mai important intr-o relatie? comunicarea !🙂 deci ieri am comunicat cu prietena mea cea mai buna toata ziua. dupa o zi de stat de vorba acasa,am facut un tur de oras si deh la 23:00 eram la mc donald’s sa mancam. ce conteaza ca am pus pe mine un kg? eh . ..m-am rasfatat si eu ca de azi din nou diet. doar ca dupa utima mea isprava iar m-am ales cu probleme de sanatate. dar no problem , sunt mare si ma descurc.

azi , zi de shopping, de platit telefoane , curent si mai ales de stat la cozile de la marmacie. asa ca ma inarmez cu  o tona de rabdare asta daca o sa imi foloseasca la ceva.

a..si sa nu uit , Mika a scos un nou videoclip despre grase,  ca si el sunt frumoase. ce, nu e asa? ;))

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Big Girls(you are beautiful) Ganduri

3 comentarii Add your own

  • 1. marinaru86  |  Septembrie 10, 2007 la 4:10 pm

    check my thing .. mai trebuie lucrat la el .. dar .. ma rog .. e deschis la okiu’ publicului :http://marinaru86.wordpress.com/
    pup !!

  • 2. neo  |  Septembrie 10, 2007 la 9:05 pm

    te muţi la marmacie? cu m sau cu f? anyway.. partea aia cu răsfăţatu pică bine când ai timp d ea.. so enjoy..
    later..

  • 3. neo  |  Septembrie 10, 2007 la 9:09 pm

    a, am uitat să mă prezint.. în caz că vrei să ma agresezi verbal pt vreun comment sau părere a mea.. http://neo1984.wordpress.com/ sau http://neo1984.haipa.ro/
    later..

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


