Ganduri

Septembrie 10, 2007 at 10:27 am 5 comentarii

🙂 ma simt ca o Carrie Bradshaw si nu ma refer la un guru al sexului. nu umblu dupa barbati dar scriu non-stop. ea colectiona pantofi eu colectionez bijuteriile. azi-dmineata cu tot ca aveam o lenesa am fost la shopping si sunt mandra de noile mele achizitii. sunt de-a dreptul innebunita dupa bijuterii care se inmultesc pe zi ce trece. acuma incep sa imi pun intrebarea unde le mai asez? nu de alta dar am un sertar plin. maica-mea saraca de cate ori vede ca mi-am mai luat ceva imi zice ca nu am destule si ca nu am minte.dar poate chiar sunt Carrie.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Stuff(III) Love and sex

5 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  Septembrie 10, 2007 la 2:09 pm

    ce griji au unii

  • 2. Danutz  |  Septembrie 10, 2007 la 7:17 pm

    tare
    ii bine cat te feresti de amfetamine😛

  • 3. Danutz  |  Septembrie 10, 2007 la 7:19 pm

    stai departe (in loc de „feresti”)
    intelegi tu!

  • 4. neo  |  Septembrie 10, 2007 la 9:02 pm

    vorba lui ps.. ce griji au unii.. pe de altă parte, sper să nu fi carrie, nu d alta, dar personaj mai idiot ca ăla rar a mai văzut pământu.. e genu de personaj care demonstrează de ce majoritatea tipilor au o tactică simplă şi eficientă: man meets woman, man fucks woman, man leaves woman..
    in ceea ce priveşte bijuteriile.. mda.. un alt moft feminin.. i mean, sure.. e de inţeles că femeilor le plac bijuteriile, hainele, etc.. dar dk tiii şi-ar cumpăra tot ce ar vedea plăcut pin vitrine sau etc, ce ar ieşi? daamn.. mă gândeam acuma că ar fi teribil să vezi un tip şi o tipă hărţuindu-se unul p celălalt în magazin pt.. i dunno.. cine ştie ce dreq de produs jenibil, gen.. ornamentale sau vreun animăluţ de pluş..
    oricum, suntem invidioşi, cel puţin eu, că ai atâta timp liber, şi bani, încât să le cheltui pe ambele pe ce îţi vine p chelie, fără alte griji..
    later..

  • 5. danmesser  |  Septembrie 11, 2007 la 12:40 am

    ce, unii au griji?🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


