Printesa schimbatoare

Septembrie 7, 2007 at 9:16 am 1 comentariu

in posturile mele am vorbit la general , sau despre ce am traitsi cum   ma simteam in momentul ala. am plans cand sufletul imi radea si am ras cand sufletul imi plangea.am avut pana acuma trairi , sentimente si momente in care imi doream sa nu mai fiu pe pamant. uitandu-ma in urma si vazand cum sunt in prezent imi dau seama ca e un gol de la cer la pamant. de la o zi la alta m-am schimbat . daca inainte aveam mentalitatea anilor ’90 ( ca deh sunt anii in care am crescut) acuma vad viata cu alti ochi. am vrut sa schimb ceva la cei din jur dar intai m-am schimbat pe mine.

daca inainte eram timida si nu vorbeam in public (si cu oricine) despre sex, acuma , eh sunt mai dezinhibata. am avut inhibitii , temeri , ganduri , si nevoi . am nevoi ca orice femei , am ganduri dar nu mai am temeri . urmeaza o perioada noua din viata mea. ieri un prieten bun m-a facut sa imi dau seama ca sunt speciala (si nu ii dau numele amicului , ca daca citeste postul se gaseste singur in el) ,si de azi am parul drept..a si o sa pun poze cu mine pe blog

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Femei destepte Colectii si colectionari

1 comentariu Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Septembrie 7, 2007 la 10:14 am

    Well done !😀

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


