Femei destepte

Septembrie 6, 2007 at 1:54 pm 6 comentarii

am incercat sa inteleg mentalitatea femeilor care stau cu un barbat pentru bani si mi-am dat seama ca sunt destepte. daca acuma cateva luni eram pusa pe „critica ” la adresa Monicai Columbeanu acuma imi dau seama ca nu e nici prima nici ultima din romania care are un barbat mai in varsta si cu bani. le felicit pe aceste femei pentru ca stiu sa fie destepte. un barbat , care te place nu tine cont de diferenta de varsta (poate sa fie de 50de ani) ci mai degraba de frumusete, desteptaciune(discutabila ) si mai ales de cat de bine te misti in pat. nu zic asta degeaba , ci pentru ca este un adevar. se zice ca in spatele oricarui barbat puternic se afla o femei puternica, eu as corecta in spatele unui barbat puternic se afla o femeie care stie ce vrea.daca pana acuma mentalitatea era de asa natura incat femeile erau proaste chiar daca nu erau .

ma uit in istorie la barbatii puternici cu femei destepte langa ei. le admir pe femeile alea. si acuma sigur se gandeste lumea (mai ales barbatii ), doamne dar ce e cu ea de gandeste asa? are si ea vreunu din asta in spate. raspunsul e nop, dar asta e adevarul ..asta e realitate .  nu o sa uit niciodata proverbul” femeia trebuie sa fie doamna in societate, gospodina la bucatarie si curva in pat”.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

A venit toamna Printesa schimbatoare

6 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Septembrie 6, 2007 la 2:01 pm

    :)) Buna dimineatza ! Acum te-ai trezit la realitate ? Niciodata nu-i prea tarziu !😀

  • 2. marya  |  Septembrie 6, 2007 la 2:03 pm

    🙂 neata , acuma am vazut si eu lumea cu alti ochi. . cu ochii unei femei care de azi incolo face orice pentru ea:D

  • 3. danmesser  |  Septembrie 6, 2007 la 9:12 pm

    Mă rog, unii bărbaţi preferă femeile inteligente celor deştepte🙂

  • 4. The_BookKeeper  |  Septembrie 7, 2007 la 6:09 am

    pentru barbat este bine…dar pentru femeie cum p*** mea sa fie bine cand are un bosorog langa ea…pentru ca trebuie sa recunoastem intai este atractia fizica si apoi toate cele…unu de 50 cu una de 18…mmmmmmmm….ce cuplu formidabil…gandire infantila

  • 5. marya  |  Septembrie 7, 2007 la 7:44 am

    nu e gandire infantila . uitate la cel care are butangas.. el are 80 si ea 30:D

  • 6. Carcotasu  |  Septembrie 18, 2007 la 6:54 am

    Eu zic sa te mai gandesti putin.
    Exemplu: Iri devenise „barbat puternic” inainte de a se combina cu Moni. Deci toapa nu are nici un merit. De ce nu te gandesti si la ideea ca toata relatia lor e ceva de suprafata, facuta pentru PR. Iri a aparut pe toate televizoarele, iar moldoveanca si-a umplut buzunarele.
    Personal nu apreciez genul asta de relatii. Sigur ca au fost si vor mai fi. Nu am nimic impotriva lor, atat timp cat fiecare isi vede interesul. Dar nici nu sunt de acord sa fiu intoxicat in fiecare zi cu subiectul asta.
    O zi buna!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


