Stuff

Septembrie 4, 2007 at 4:58 am Lasă un comentariu

Nu ma uit foarte des la televizor , iar atunci cand ma uit  dau pe realitatea sau pe mtv. Nu am timp de tv dar , raman surprinsa la noile aberatii de emisiuni care se inmultesc pe zi ce trece.Una peste alta , din vorba in vorba cu o vecina , imi spune cu zambetul pe buze ca Andreea Marin revine la „Surprize , surprize” (tupize, tupize). Mai imi zice de nu stiu ce emisiuni care apar noi , ma anunta ca mai apar niste telenovele romanesti pe acasa , iar la urma incheie bineinteles cu emisiunea care ma enerveaza „Din dragoste”.

Trag o concluzie super, nu ma mai uit la tv in veci. Ma consolez cu cartile si cu  netul. Cred ca pe zi ce trece televiziunile se degradeaza. Scot niste mascrici de emisiuni si seriale tv romanesti de imi pica fata. Raman totusi fidela Anatomiei lui  Grey, Sex and the city , Neveste disperate si sunt curioasa cum o fi Prinson Break. In ceea ce privesc emisiunile , sa zic ca m-oi uita si eu la Badea , la conferinta de presa cu Diana Munteanu si la emisiunea lui Cristi Brancu si ma mai uit pe Euforia.

Pun punct  la trecerea in vederea a noii grile de toamna a televiziunilor din romania si ajung la un nou capitol care incepe azi si nu cred ca se va mai incheia vreodata. Urmarind pe net si la tv pe realitate circul cu motiunea PSD, cu noile aliante care apar in peisaj , si mai ales cu „iubirile” politice. Am citit si am vazut ca PSD ataca si revine si ;)scoate oameni din joc.Geoana si Ponta dispar de peisaj.Aseara la realitatea Ponta era atacat.Imi aduc aminte ca acum cateva luni un tabloid romanesc facea valva despre iubirea dintre el si Daciana Sarbu.

images.jpg

Azi intr-un tabloid apare despre Elena si Hrebenciuc.Iubire mare intre copii astia doi:)).

3-eveniment-1_5449.jpg

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Vinete cu rosii si usturoi Material girl

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Septembrie 2007
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Most Recent Posts


