6 luni de blogging

August 31, 2007 at 7:52 am 4 comentarii

De ce mi-am facut blog? Cum de rezist de 6 luni pe el ?Intrebari pe care acuma mi le pun singura , ca doar deh am si eu jumatate de an . Sa incep cu inceputul si sa zic un adevar un amic bun care in timp a devenit prietenul meu de suflet  (nu ii dau nume) mi-a sugerat sa imi fac blogul. De facut l-am facut dar am devenit dependenta de el pentru ca  scriu zilnic.Imi aduc aminte ca la inceput scriam orice traznaie [nu ca acuma as fi mai rasarita:)] , eram mare cititoare de Zoso(www.zoso.ro) si cauta, sa citesc cat mai multe bloguri ca sa aflu si eu cu ce se mananca asta. A trecut jumatate de an si am aflt🙂 si sunt incantata. Sa nu uit ,ca sunt 2 oameni pe langa mine care m-au ajutat la construirea acesui blog. Multumesc si lectura placuta!

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Lionel Richie – Hello Rebelde – Tu amor

4 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  August 31, 2007 la 7:54 am

    o sa te plictisesti si de asta😉

  • 2. marya  |  August 31, 2007 la 7:55 am

    Nu cred. Pentru ca pe zi ce trece se aduna . si sunt noi:):)

  • 3. Ady  |  August 31, 2007 la 5:24 pm

    just don’t stop😉

  • 4. Robinn^^  |  Septembrie 5, 2007 la 4:41 am

    Ya , right , just keep on going …..:)

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


