Barbatii si fanteziile

August 29, 2007 at 5:18 am 2 comentarii

Atunci cand partenerul te intreaba daca ai  avut vreodata fantezii sexuale cu el ce sa ii raspunzi? Daca ii zici nu , inseamna ca nu il doresti din punc de vedere sexual , daca zici da el intelege ca ai mai avut si cu altii . Raspunsul e undeva la mijloc si difera de la o persoana la alta . Asta este concluzia mea. Nu degeaba am atins acest subiect . Din intamplare sau nu toti barbatii intreaba asta iar daca tu ii intrebi pe ei acest lucru ei iti spun ca au avut si culmea iti zic si cu cine. Cunosc „gentlemani” care au facut asta , adica i-a zis in fata iubitei cu cine a avut el fantezii .

Multi au fantezii cu vedete si culmea multi au cu persoane neinsemnate pe care nici macare nu le cunosc. Ieri din intamplare sau mai bine ca am auzit (un punc negru pentru prietenul meu) am asistat la o conversatie destul de intima intre baieti unde fiecare isi povestea ce avea pe suflet (saracii sufera mai ales ca nu o fac si ei cu pamela anderson sau angelian jolie) si am ajuns la o concluzie ei viseaza, viseaza chiar frumos dar degeaba pentru ca nu ajung ei la ele niciodata. Prefer sa ma obtin de la comentarii . si mai ales sa nu ii provoc.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Prajitura toamnei Rulada surpriza

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  August 31, 2007 la 7:30 am

    :)) Tzi-e teama sa nu-i provoci , pe barbatzi , sau sa devii tu cumva, subiectul fanteziilor lor nocturne ;;) ??

  • 2. Ady  |  August 31, 2007 la 5:14 pm

    mey intotdeauna oamenii isi doresc mai mult pana ajung in punctul in care nu pot avea ce isi doresc (de obicei) se mai intampla sa nu mai aiba ce sa isi doreasca :)) oricum… mie sincer nu-mi plac fotomodelele, vedetele si alte staruri… prefer fetele simple :)… oricum sti cum se zice… nu da ciora din mana pentru porumbelul de pe gard😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


