Eu si stadionul

August 26, 2007 at 5:42 am 2 comentarii

Ieri , am fost si eu pe stadion la meciul dintre Gloria Buzau si Cluj. Era pentru prima data cand m-am dus pe un stadion. M-am simtit la inceput o intrusa care a patruns in lumea barbatilor. Mai erau fete dar nu ma interesa asta. Cum paseam spre tribuna simteam ca si cum toti ma priveau (si poate ca si asa era) ciudat. Am stat si eu cu ochiiatintiti pe teren si in acelasi timp am observat ce reactii au oamenii. Injuraturi peste injuraturi , nervi , vorbes triviale care nu inteleg daca isi aveau rostul.

M-am calcat pe inima . Pot sa spun ca nu m-am asteptat ca eu sa ma duc la un meci . Asta in nici un caz. Dar a inceput sa imi placa fotbalul iar prietenul meu este incantat ca merg si eu cu el la meciuri si mai ales ca nu ii scot ochii ca altele . Concluzia mea este ca si fetele se pot duce pe stadion chiar daca le face pe plac prietenilor lor.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Curajul de a invinge Salata de andive

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  August 27, 2007 la 4:14 am

    🙂 Foarte frumos gest din partea ta , sa incerci sa intzelegi lumea barbatzilor …la stadion , marea majoritate a barbatzilor merg din nevoia de a-si refula energiile negative adunate de peste saptamina , mai ales ca marea lor majoritate sunt si deja casatoritzi , asta fiind o mare sursa de autoinhibare a sentimentelor ..caci sa nu mai fim ipocritzi – fiecare din noi are toane bune si rele care pot placea sau mai putzin , partenerului de viatza ..iar cum casatoria inseamna un permanent sir de compromisuri intre egoismul personal si altruismul legat de protejarea intereselor familiale …..asa au gasit si barbatzii ( marea lor majoritate ) un loc unde sa se descarce de toate acele dorintze neimplinite si care mai mult ca sigur nu pot fi exprimate in fata partenerului ( pentru ca intotdeauna ” adevarul ” are cel putzin 2 fetze sau 2 unghiuri ,din care poate fi perceput diferit ) . De aici si injuriile si trivialitatea vorbelor , dar pe linga toate astea , cred ca ai remarcat bucuria care le-o dau acei pioni din teren , care le fac sa se implineasca macar o fractziune din dorintzele lor cele mai ascunse si personale , atunci cand marcheaza in favoarea echipei lor 😀
    Dar vai de capul lor daca pierd ( pionii= fotbalistii ) ,caci atunci toata tirada de vorbe grele si injurii , se va abate asupra lor :))

  • 2. Ady  |  August 27, 2007 la 9:48 am

    Sincer nu mi se pare foarte incitant… adica doar o chestie asa de „prima oara”… oricine are emotii :P… cred ca ai aflat placerea barbatilor de a vedea un meci… si dezamagirea pe care o au dese ori :))….cred ca ai inteles mai bine barbatii😀

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


