Curajul de a invinge

August 23, 2007 at 2:50 pm 4 comentarii

Intotdeauna am avut fobii , lucruri de care ma temeam sau lucruri care credeam ca nu o sa le fac. Imi aduc aminte ca eu am fost anti sport tot timpul . Motivul …. nici eu nu stiu . Acuma as da orice sa fac sport zilnic . Am avut o fobie legata de lift.. ma rog.. de spatiile inchise ..recunosc sunt claustrofoba. Eh .. si ce? Ma urc in lift pentru ca stiu ca o sa ies de acolo . Si acuma intrebarea voastra: Daca se blocheaza ? Ehh.. tot ies din el .

Cateodata stau si ma gandesc de unde am atata putere. Nu mi-a fost si nu imi e usor. Cad si ma ridic. Am invins.. m-am invins pe mine. Mi-am invins lenea de a face miscare si am invins si „hobbyul sau ticul” de a manca orice. Nu stiu cum sa numesc asta dar am reusit sa ma inving pe mine….acum realizez ca daca vrei poti.

Nu cred ca este om care sa zica nu pot ci exista nu vreau. Daca eu nu vreau inseamna ca nu pot. Acum 10 minute am terminat de facut curat … o curatenie traznet pentru ca nu mai suportam sa imi vad totul ravasit. Mai incolo ma bag la un film si fac exercitii iar diseara in parc la alergat. Nu imi este rusine de ceea ce zic oameni ca alerg ca o nebuna (mi s-a zis in fata ca doar nebunii alearga in parc singuri) asa cum nu imi este rusine sa ii zic unuia in fata ca e gras..obez.. si nespalat . Asta tine de fiecare …. tine de tine .. sa vrei . Nu sunt in masura sa dau sfatul asta dar incearca sa ajungi acolo unde crezi ca nu poti … invinge-ti temerile , fobiile , nervii, lumea din jur si mai ales pe tine , invinge-te. Nu cred ca nu poti ci nu vrei … si astept pe email : saksa_marya@yahoo.com sau chiar aici sa imi spui ce ai invins si cum .

Nimic nu este imposibil. Niciodata sa nu zici niciodata.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Drumurile noastre toate…proaste Eu si stadionul

4 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  August 23, 2007 la 2:55 pm

    sa vedem cate zile te tine vointa

  • 2. Robinn^^  |  August 24, 2007 la 8:40 am

    Ai mare dreptate aici ..intotdeauna exista NU VREAU L-)…NU POT :^O este doar o scuza jalnica de a te complace in lucrurile cu care te-ai obisnuit #-O, intotdeauna schimbarile se fac cu ceva efort , dar mai ales cu VOINTA …..
    SUCCES in continuare …!🙂

  • 3. Ady  |  August 24, 2007 la 7:54 pm

    bv tie dar mai mult nu pot sa-ti zic…. sincer nu-mi plac oameni care vorbesc despre ei ca si cand ar fi mari campioni, invingatori sau cum vrei tu… chiar daca este asa….

    Be 4 ever you
    Be 4 ever a winner

  • 4. unknown_b52  |  August 26, 2007 la 7:47 am

    da-da-da cu totii ne laudam. Dak spui k te-ai invins p tine …asta e o multumire interioara…dak ajungi sa t lauzi cu asta…e clar k mai ai de luptat cu tine😉
    Numa’ viteji p lumea asta….fara suparare

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


