Drumurile noastre toate…proaste

August 21, 2007 at 5:35 am 3 comentarii

Am revenit din escapada mea la munte care s-a dovedit a fi un pachet de nervi si 1000000 de injuraturi pentru ministrul transporturilor. Ma asteptam sa fac mai putin Buzau-Sibiu dar … drumurile nationale din Romania sunt in reparatie ….de vreo 10 ani . Am luat-o pe Valea Buzaului , superba zona, nu aglomeraatie ..superb dar ajung la Brasov, ies din oras si ma indrept spre Sibiu. Doar ca drumul meu care era linistit a fost tulburat de lucrarile de pe carosabil care sunt adevarate gauri (nu asfaltari) in DN1 si culmea mai este si drum european. De la Brasov la Sibiu se merge in hopuri …semafoare..indicatoare ce vrei si ce nu vrei sa te incurce in mers.

Pe moment am avut 1000 de nervi. Sunt curioasa daca si la anul vor mai fi la fel drumurile noastre toate  …proaste.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Be right back Curajul de a invinge

3 comentarii Add your own

  • 1. rady  |  August 21, 2007 la 5:50 am

    Transfagarasanul din cate stiu a fost reparat.. insa daca vrei sa ai parte de-un drum perfect, iti recomand ruta sovata, bucin, gheorgheni, lacul rosu.. si daca tot ai ajuns pana acolo, te duci si pana la bicaz😉

  • 2. ps  |  August 21, 2007 la 10:56 am

    peste cativa ani de manat ce-ai sa mai zici?

  • 3. Ady  |  August 24, 2007 la 7:51 pm

    eh…. cat timp avem o astfel de conducere in politica nu avem nici o sansa sa avem drumuri mai bune…. zi mersi k totusi o parte din drum a fost bun si nu tot P

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


