Incurajare

August 18, 2007 at 3:10 pm 2 comentarii

Butonand cu furie telecomanda gasesc un documentar care avea ca subiect incitant familia Kennedy. Wow…. subiectele care ma pasioneaza . Dintr-una in alta vad despre Jackie, despre Marilyn Monroe si ajung la un subiect controversat dar si actual amantele secolului 20 si 21. Cool.. dupa scandalul dintre Marilyn Monroe si Kennedy, Clinton si Lewinsky , Printul Charles si Camilla, Rona Hartner si Emil Constantinescu, s.a. ajung la intrebarea or mai fi multe? Raspunsul ar fi dar nu au fost date publicitatii.

Imi revin in minte toate scandalurile despre amante si amanti si ma gandesc intr-un fel la amante care sigur se simteau naspa sau nu. Oare cum o fi sa fii amanta? Acuma, care citesc asta o sa imi puna intrebarea”Te tenteaza vreaun gand”? Raspunsul ar fi Nu dar sunt curioasa.  Sunt mii si mii de scandaluri la fel.. mii si mii de femei care trec prin asta si mai sunt.. barbatii care nu ii condamn ca se duc la alta.

Stai sa lamurim ceva, nu le iau apararea dar nici nu ii condamn.Daca tu ca femeie il respingi bravo lui ca e destept si se duce la alta. Si eu as face la fel.  Acuma sigur imi pun in cap toata mafia feminina dar .. ntz, ntz… ma doare undeva de ce zic ele. Recunosc ca am si eu prieteni , amici barbati insurati si care imi zic de mii de ori ce au pe suflet si nu ii acuz, ii inteleg. Asa ca oamenilor, barbatilor, baietilor sa nu va fie teama de femei .. sa le inselati daca vreti si daca nu va da ce vreti!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

John Travolta and Olivia Newton John Be right back

2 comentarii Add your own

  • 1. rady  |  August 19, 2007 la 7:40 am

    Dar tu NU poti sa fi o amanta.. tu esti deja Printzesa ;))

  • 2. Ady  |  August 20, 2007 la 5:03 pm

    hmmm….. si…. care e diferenta intre o printesa si o fata obisnuita din acest punct de vedere😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


