Escapadaaa

August 15, 2007 at 6:19 am 1 comentariu

Anunt important plec si eu in concediu din nou. La munte..de duminica pana marti seara.Sunt cam scary pentru ca mie nu imi merge masina de spalat si aoleo tre sa le spal de mana. Ma rog.. de maine pana sambata spal tot ca deh imi trebuiesc haine la mine. Plec fara iubit..ntz..ntz .Stiu ca o sa fie o escapada pe cinste si in fond asta vreau sa fie. Asa ca nu imi iau laptopul deci nu am net, nu imi iau decat telefonul pe orange(zappul ramane home) , si imi iau haine cat mai sumare. Acuma sigur se intreaba lumea moama cu cine pleaca? Doar nu pleaca singura.Normal ca nu plec singura dar nici cu el . Asa ca tema de gandire.. cu cine plec si dati-va cu parerea. Pup.

Update: Cand revin promit o sesiune de poze cu mine.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Confesiune II Blonda desteapta sau blonda frumoasa si proasta?

1 comentariu Add your own

  • 1. Adrian Enache  |  August 15, 2007 la 6:55 am

    Felicitări pentru escapadă! Contează mai puţin cu cine te duci, contează mai mult cât de bine te vei simţi…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


