Confesiune II

August 13, 2007 at 6:33 am 2 comentarii

O noua varsta..un nou pas… un nou prag ….o noua viata. Nu imi vine sa cred ca am imbatranit. Acuma am realizat ce conteaza cu adevarat in viata. Aseara am fost pe deplin fericita si acuma inca mai radiez. As fi vrut sa fie langa mine si alte persoane care nu au putut sau nu mai sunt printre noi dar asta este. Nu conteaza ca am cearcane, ca dorm pe mine, ca nu am chef sa fac nimic si am treaba o groaza…nu conteaza acuma nimic. Eu sunt happy. Niciodata nu am fost ca acuma pot sa zic.. mi-am regasit prietenii de alta data , mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva la mine, mi-am dat seama ca nu conteaza decat unele persoane pentru mine si mai ales merit si eu sa fiu fericita. Nu credeam ca voi ajunge sa fiu vreodata happy, asa cum sunt acuma. Nu ma intereseaza ca lumea ma invidiaza, barfeste, ignora… eu voi fi asa tot timpul. Nu cred ca exista moment mai frumos decat clipa aceasta si mai ales varsta pe care o am. Am avut ieri un sentiment de nostalgie ca am „imbatrani” dar ma gandesc , atunci cand voi schimba prefixul in 30 ce voi face? Voi plange? Nu , pentru ca viata este frumoasa la orice varsta si mai ales… traieste clipa ca si cum ar fi ultima si viata este frumoasa cu bune si rele.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Te lo agradezco pero no Escapadaaa

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  August 13, 2007 la 6:40 am

    Mai mult ca sigur ca la o noua schimbare de ” prefix ” vei reflecta altfel la trecerea timpului … ceea ce conteaza mai mult si mai mult , este ceea ce lasi posteritatzii ..mai mult bune sau rele … si nu ami spune ca vei fi mereu aceeasi ..neadevarat ..te vei schimba fara sa bagi de seama asta ..si oricum roata merge inainte …vorba vine ca se mai intoarce ..pe naiba😀 .. ce a trecut , dus este ..a fost degeaba sau a meritat ..te intrebi …
    Oricum ai lua-o , trebuie sa faci ca timpul sa nu treaca degeaba pe linga tine ….Succes in viatza !

  • 2. Stancu  |  August 13, 2007 la 9:34 am

    La multi ani🙂

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


