Declaratie oficiala

August 10, 2007 at 4:50 am Lasă un comentariu

Aseara dat prima declaratie oficiala ca sunt cu prietenul meu. Dupa 2 luni jumatate de cand suntem impreuna aseara a fost pentru prima oara cand am recunoscut in fata multimii de oameni. Toate bune si frumoase doar ca sambata dimineata la 10 ma duc cu prietenul meu la mitingul aviatic organizat la Buzau. Imi plac avioanele dar nu inteleg de ce vrea sa ma ia cu el. Toti din presa sunt acolo.. si atunci chiar ca tre sa nu ma mai ascund si sa recunosc. Oficial stiu si ai mei ca am prieten. Acum ce va urma nu am idee. Sper doar sa nu aiba el ideea geniala de a ma duce la parintii lui… vom trai si vom vedea. pup.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

R.I.P. Circ B.O.R.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


