razboiul sexelor

August 9, 2007 at 6:48 am 3 comentarii

Postul unui blogger m-a revoltat. Scria cu nonsalanta de femei..ma rog le critica. Ceea ce nu suport este ca ei vad la noi fitzele , hainele de firma …s.a.m.d. dar pe ei nu se vad. Ne reproseaza noua ca suntem fitoase, sclifosite da ei ce sunt mai prejos? Nu suport barbatul posesiv care ma crede proprietate personala. Daca sunt cu tine asta nu inseamna ca sunt a ta pe veci . Te crizezi ca ies cu fetele dar tu ca iesi cu baietii la meci? Imi faci morala ca te resping dar eu cand vin la tine tu esti ocupat? Ma suni toata ziua sa vezi unde sunt de frica sa nu te insel? Cam astea si multe alte lucruri ma enerveaza.

Ultima data am avut o discutie cu prietenul meu pe tema asta. Imi reprosa ca nu am timp de el dar el ce are timp de mine? Nu sunt genul de om care sa nu inteleg da totusi.. am si eu nevoie de tandrete si de intelegere. Ma enerveaza barbatii prosti care se vad destepti . Si in fond ei sunt mai inferiori decat femeile. Noi stim cum sa ne punem in valoare ei..nu . Deci sa nu ne mai atacati. Ce daca esti „macho”? Crezi ca imi pasa? Din contra ma face sa te las…

Alta chestie este faptul ca se da mare si tare ca el e cocosul in casa sau ma rog in pat dar el e pudic. … eh si aici barbatii care citesc zic: o fi si asta vreo tarfa. nu sunt tarfa sunt femeie si gandesc. nu am pretentia la lucruri scumpe dar nici sa fii catelul meu. nu ma ascund de tine dar nici sa ma controlezi. nu ma stresa cu sexul cand vezi ca mi-e rau sa iti zic o data ca sunt in perioada naspa nu ma termina cu intrebarile. si inca ceva… nu te mai da pe langa mine in vazul lumii. nu suport misoginii, mitocanii si metrosexualii.

nu ma fute la cap degeaba ca dupa aia te fut eu la cap de nu ma mai vrei …si alte chestii legate de comportamentul lor fata de noi femeile.. va continua

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Everything I Do I do it for you Wish you were here :((

3 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  August 9, 2007 la 7:22 am

    Nu pot sa zic ca nu ai dreptate in mai multe privinte dar din pacate vad ca generalizezi problema asta si o faci sa para valabila la toti barbatii. Nu e asa. Daca pana acum ai cunoscut sau ai auzit de barbati care au aceste comportamanete, crede-ma ca nu toti suntem asa.

    Nu vreau sa zic ca eu sunt altfel sau ca eu sunt cel mai bun ci ca daca exista o doza de gelozie, de posivitate, de grija, asta e datorata tot comportamentului femeilor. Daca eu nu as sti ca femeile, in general, inseala destul de usor, nu as fi tentat sa mai dau cate un telefon sa vad ce face prietena mea si pe unde e. Nici aici nu vreau sa generalizez. Depinde de la femeie la femeie.

  • 2. Iulian  |  August 9, 2007 la 7:27 am

    Apoi sa zici ca oricum barbatii sunt inferiori femeilor cred ca e o greseala. Nu zic ca sunt superiori si cred ca ar trebui pusi pe o pozitie egala.

    In fine, concluzia mea(si sunt mai mare😛 ) este ca probabil inca nu ai intalnit pe cine trebuie si ar trebui sa mai cauti. Din pacate faptul ca generalizezi o sa fie in defavoarea ta, zic eu.

  • 3. ps  |  August 9, 2007 la 10:58 am

    dar blogeru ala nu merita si el un backlink? ca sa nu mai zic ca oricum il ai in blogroll

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


