Zoso

August 8, 2007 at 4:35 am 2 comentarii

Dimineata m-am trezit cu zambetul  pe buze dar in 10 minute mi-a disparut. Primul lucru care m-a enervat este un post al lui zoso(www.zoso.ro) in care ataca in felul lui romancele ca sunt grase. Dupa ce am citit postul la sfarsit se mai ea si ca suntem un pic „sclifosite” ca nu fac romancele sex oral. Nu ma enervam tare dar a facut o afirmatie care m-a deranjat „Mihaela Radulescu a supt mult pana a ajuns la unul cu bani”. Oops, dar ti-a supt-o si tie? Asta a fost intrebarea mea si raspunsul meu la toata aberatia de post.  Si intrebarea geniala ce te fute pe tine grja de ce fac altii?Vrei sa futi scandura o.k..sunt destule in Romania. Acuma sigur in mintea cleor care citesc este: moama da tipa asta are 100 de kg. Ntz.. am 55 de kg dar nu suport porcii ca zoso care ataca lumea. Zoso daca te mananca atata p…. sa  futi frantzuzoaice muta-te in Franta la Paris..ca doar de Parisul are loc si pentru tine acolo.

Si anunt oficial in Buzau pe 25-26 august intalnire cu bloggerii buzoieni si nu numai.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Traiesc pentru a manca sau mananc pentru a trai?

2 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  August 8, 2007 la 5:16 am

    Zoso. E un retard care nu a stiut sa faca altceva decat sa stea in fata calculatorului, sa se umfle cu cola si sa debiteze tot felul de aberatii pe care altii mai prosti decat el le-au „apreciat” zilnic.

    Nu ma intereseaza foarte mult daca femeile sunt mai slabe in Franta sau daca femeile vor doar drepturi si nu si obligatii.

    Sa zici de Mihaela Radulescu ca a supt mult pana a ajuns la unul cu bani e de-a dreptul mitocanie. Poate ca ii e ciuda ca nu poate suge si el destula ca sa ajunga ca ea. A supt, nu a supt, e treaba si nu cred ca Zo.. asta e in masura sa o judece. Eu, desi nu urmaresc emisiunile ei, o apreciez pentru ca a stiut sa se descurce in viata.

    Asadar, apuca-te de supt Z… daca vrei sa fii vedeta, ca altfel iti trece vremea si nu se mai uita nici dracu la tine! :))

  • 2. ps  |  August 8, 2007 la 8:50 am

    printeso, decazi. din ce in ce mai mult

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


