August 8, 2007 at 6:22 am 3 comentarii

Acum 5 minute a intrat Zoso pe mess . Si m-a atacat:

zosolino: pisi
saksa marya: da
zosolino: fii inteligenta
saksa marya: asa
zosolino: si nu mai lasa comentarii imbecile
zosolino: la mine pe blog
zosolino: A..si inca ceva daca ai vazut postul de ce nu ai avut curaj sa dia comment? Sau iti este teama ca te vom termina?
saksa marya: dar nu mai fa afirmatii aiurrea
zosolino: asta e cea mai mare tampenie
zosolino: dar esti femeie, te inteleg
saksa marya: pai da.,.. ca ma asteptam sa ma  ataci
saksa marya:  mai cautat sa vezi dka sunt femeie?
saksa marya: poate sunt fata mare

saksa marya: mai zoso mai
saksa marya: te credeam altfel
zosolino: bine bine, fugi la papusi
saksa marya: si laso mai moale cu afirmatiile alea
zosolino: chiar n-am chef de dobitoci asa de dimineata
saksa marya: sau vrei sa tio suga si tie raduleasca?
saksa marya:
zosolino: cum e ala care a comentat la tine
saksa marya:
zosolino: pa poa
saksa marya: pa si ai grija cien tio suge

Zoso vorbeste in necunostinta de cauza. M-a cautat sa vada daca sunt sau nu fata mare? So..Zoso… te provoc !

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Zoso Think twice

3 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  August 8, 2007 la 6:25 am

    Pai si nu ti-am zis ca e un terminat?

  • 2. Buzoianu  |  August 9, 2007 la 5:58 am

    Despre zoso am doar vorbe „de bine”. Eu cred ca nu are minte… adica nu mai are ca de avut o fi avut el vreodata. De ce nu mai are el minte? Pentru ca si mintea s-a plictisit de el si de ceea ce debiteaza incat l-a parasit de tot. Si acum scrie ceea ce nu mai poate sintetiza o minte sanatoasa, sau intreaga. Problemele astea se trateaza numai la psiholog. Ii recomand unul cu multa caldura.
    Sa nu uitam faptul ca zoso este un slabanog ceea ce ma face sa cred totusi ca este si un pic gelos pe cei grasi. Dar totusi raman la teoria mea cu mintea🙂

  • 3. ps  |  August 9, 2007 la 6:09 am

    dupa discutia asta, cred ca ar cam fi cazul ca zoso sa se sinucida.

    printeso, acu daca tot te-a abordat, sper ca nu te crezi vedeta

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


