Weekend de zile mari

August 4, 2007 at 11:10 am 1 comentariu

Cam asa traduc eu pe limba mea wekendu asta. Nu am facut absolut nimic, m-am trezit la 9 si ceva, am mancat si eu in liniste, am fost la sala, intr-un cuvant am avut grija de mine. :)) In sfarsit am si eu timp de mine. Pff..diseara ies un pic prin orash si dupa aia somn de voie si de nevoie. The time of my life…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Ultima vizita la Patriarhul Teoctist Mitropolitul Daniil atacat

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  August 5, 2007 la 4:06 pm

    te-ai trezit la 9… dar pana aq la cat te trezeai :))… in fiecare zi ma trezesc la 10 maxim 11 si e asa de bine :P… ar trebui sa incerci si tu… apropo nu ar trebui sa-ti fie asa greu sa-ti faci timp pentru ceea ce conteaza cu adevarat…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


