Ultima vizita la Patriarhul Teoctist

August 3, 2007 at 6:34 am 2 comentarii

Nu sunt in stare la ora asta sa leg doua cuvinte. Moartea patriarhului Teoctist m-a afectat enorm. Deci , fiind asa marcata m-am hotarat sa merg si eu la Patriarhie. Nu mi-a fost greu sa intru tinand cont ca tata e preot ca ii cunosc pe toti de pe acolo. Dupa aproape 2 ore de traversat Bucurestiul ajung si eu in sfarsit la poalele dealului Patriarhiei. Eram deja moarta de oboseala si cand am vazut multimea de lume nu mai aveam chef sa merg nicaieri. Dupa vreo juma de ora de dt telefoane , vorbind cu purtatorul de cuvant al Patriarhiei intru si eu la Preafericitul Teoctist. Dupa ce am un soc..arata nashpa , ii sarut mana si Evanghelia si trec mai departe. Descopar …cata lume il iubeste..si mai ales cat sunt de marcata. Am stat cateva ore bune cu ceilalti de vorba..si miam dat seama ca Romania a pierdut un om mare. Dumnezeu sa il odihneasca!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

„Orice clanta isi are cheia ei!” Weekend de zile mari

2 comentarii Add your own

  • 1. Ady  |  August 3, 2007 la 8:55 am

    m-ai miscat…. no comment

  • 2. Adrian Enache  |  August 3, 2007 la 6:54 pm

    Nu am cuvinte pe care aş putea să le folosesc pentru a descrie ce a însemnat Patriarhul Teoctist pentru România. Bun, rău, contestat sau adorat, a reuşit să menţină Biserica în sufletul naţiunii. Odihnească-se în pace!

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2007
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


