Bla,bla,bla(III)

Iulie 20, 2007 at 12:36 pm 1 comentariu

Nimic nu ma enerveaza mai tare decat prostia. Dupa o zi de munca , descopar ca ajung la birou si o desteapta imi sterge tot de pe reportofon. Simt ca innebunesc iar la ora asta plang. As vrea sa nu o mai vad in fatza ochilor.Asta e doar o dorinta..

ma enerveaza prostii . si daca a durea prostia ar urla Romania. Deja am si eu o limita..

in p..a mea aia nu stie decat sa strice. sunt terminata psihic si am nevoie neaparat de un wekend linistit. asta in mintea mea …ca nu am sigur wekend linistit nici in somn.

trecem peste amanuntele astea nesimnificative si ajungem la faptul ca sunt moarte de caldura si ca m-am bronzat fara sa vreau.

ma simt nashpa pentru ca nu mai am timp de blog. realizez ca iar muncesc ca nebuna si pic lata dupa 2 spatamani de munca.

simt ca pana si iubitul meu ma respinge si mai ales se simte neglijat. eu nu am timp nici macar de el.

ieri vorbeam cu o prietena care m-a intrebat de cand nu am mai facut dragoste iar raspunsul a fost ca nici nu mai stiu.

imi rezerv weekendu asta sa ma odihnesc si relaxez..

acasa nu mai am calc..toate firele sunt scoase fiind in curatenie..

un wekend placut si racoros.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Noutati Fara prejudecati

1 comentariu Add your own

  • 1. Stancu  |  Iulie 26, 2007 la 11:06 pm

    Ai facut dragoste de atunci ?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts


