Noutati

Iulie 19, 2007 at 9:06 am 1 comentariu

Desi nu am mai scris de mult timp un post care sa imi atraga cititorii nu am de gand sa ma scuz si sa dau explicatii de ce nu mai am timp sa scriu.Nu mai am timp nici sa respir…. Ceea ce vroiam sa zic si de fapt sa specific este ca lucrez in prezent la un alt blog mult mai personalizat si mai interesant(zic eu) pe care sper ca intr-o luna sa il pot publica. Este o veche problema de a mea cu blogul..

Pana atunci ramane blogul asta si astept …sa mai votbim si sa mai public noul blog. Pana atunci o zi cat mai racoroasa!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Post nou Bla,bla,bla(III)

1 comentariu Add your own

  • 1. Stancu  |  Iulie 26, 2007 la 11:08 pm

    Daa … stiu si eu expresia asta cu „o zi racoroasa” .
    Corporatiile astea ne omoara pe toti.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts


