Marea provocare

Iulie 8, 2007 at 7:52 am 3 comentarii

Desi sunt anti cure de slabire saptamana asta m-am alaturat prietenei mele cele mai bune. Zicea ca vrea sa slabeasca si prin urmare o saptamana a facut foamea. Nice…desi urasc medicii eu am fost la un nutrtionist. intr-adevar am renuntat la paine, dulciuri am facut sport si eu am dat jos mai bine ca ea si nici nu mam imfometat.

traind in era „anorexiei si a bulimiei”, nu am reusit niciodata sa le inteleg pe fetele care fac foame „ca sa slabeasca”, mai bine zis ca sa se imbolnaveasca. eu nu am facut si nu fac mare efort…doar mananc sanatos si sport. nu cred in minunile numite creme…ma dau si eu dar cu lotiune de corp..atata..oricum a sla bi nu inseamna a te infometa.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Man, i feel like a woman

3 comentarii Add your own

  • 1. Verde Inchis  |  Iulie 9, 2007 la 9:29 pm

    In mod clar verbul „a slabi” nu ar trebui sa fie legat de verbul „a (te) infometa”.Dar dupa cum ai spus si tu..in era „anorexiei si a bulimiei”,domnisoarele,mai mult sau mai putin cu capul pe umeri,ar face orice sa li se vada oasele ca si cum ar trai in vreme de razboi.Si e atat de gresit..mai ales ca unele dintre ele ar prefera de 1000 de ori sa nu manance o zi intreaga stand in fata televizorului/calculatorului,decat sa manance cat de cat normal si sanatos, si sa faca miscare p-afara pentru a da posteriorul jos.Mi se pare dovada de pur masochism..

  • 2. Adrian  |  Iulie 9, 2007 la 11:43 pm

    Cea mai mare prostie pe pamantul acesta. Sa fi fata si sa nu mananci pentru ca nu arati bine, sau alta varianta, sa mananci un mar si eu mai stiu ce si apoi sa-l vomiti. Sa te privesti in oglinda si sa zici ca esti grasa pe cand tu esti slaba piele si os. Daca ati alerga 20 minute dimineata si 20 seara nu v-ati mai plange ca va dor picioarele, ca sunteti grase, ca nu puteti manca dupa ora 6 ca se depune… geez🙂

  • 3. rechinu  |  Iulie 10, 2007 la 5:27 pm

    bravo. fata desteapta. mai rar intalnim asa ceva. e bine ca exista cineva care sa le spuna si suratelor ei ca a te infometa nu inseamna a slabi, ci a te imbolnavi…

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iulie 2007
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts


