Urasc rutina zilnica

Iunie 29, 2007 at 6:16 am 1 comentariu

In fiecare dimineata bei cafeaua , pleci la servici, faci piata, te intorci acasa, calci, speri, faci mancare, si seara te culci cu sotul. Cam asa arata ziua unei femei maritate. Aceleasi lucruri se rept zilnica devine deja o rutina. Eu, mi-am lasat toate tabieturile in trecut si am trecut de rutina. In afara de faptul ca imi beau cafeaua cu ochiipe ziare si ca stau pe mess altceva nu mai am. Toate tabieturile mele s-au spulberat intr-o clipa. Am simtit nevoia de o noutate, schimabare in viata mea..s-au schimbat multe care devenisera  rutina…nu ezita niciodata sa schimbi..niciodata nu e prea tarziu.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

I’m so fucking precious Bob Sinclar – Love Generation

1 comentariu Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 29, 2007 la 2:42 pm

    Niciodata nu e prea tarziu dar uneori chiar este….

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


