3 luni de blogging

Iunie 27, 2007 at 10:11 am 2 comentarii

Au trecut 3 luni de cand am blogul. La inceput am scris ca nu aveam ce face, acuma este deja un tabiet. Nu stiu cand au trecut 3 luni. Eu care sunt o imprastiata si niciodata nu ma tin de ceva pana la capat , am reusit sa scriu aproape zilnic pe blog. Au fost zile in care am scris si de mai multe ori pe blog.Inainte nu  eram dependenta de blog..acuma sunt. As face orice ca sa am timp zilnic sa scriu. Pe zi ce trece blogrollul meu se inmulteste si vizitatorii cresc. Daca nu erati voi, cititorii, comentatorii si mai ales oamenii care sa ma aprobe sau sa ma dezaprobe, care sa isi exprime parerea liber ca nu le convine ce am scris blogul nu ar fi existat acuma. Am avut zile in care vroiam sa il sterg…zile in care imi era lene sa scriu..dar au trecut zilele alea. Multumesc celor care au fost alaturi de mine in acest timp.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Calduraaaaaaaaaaa Papa Bun

2 comentarii Add your own

  • 1. ps  |  Iunie 27, 2007 la 1:54 pm

    la modul cel mai serios: chiar nu ai pentru ce. Sterge „id_” pls!

  • 2. valilingurar  |  Iunie 28, 2007 la 1:33 pm

    si eu am vrut sa scriu asa ceva la primele 1000 de hituri. dar mi-am dat seama ca inca nu mi-e clar ce fac de fapt pe blog si care e de fapt motivatia. nu ca nu ar exista dar se schimba in fiecare zi. inca mai sap.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


