Calduraaaaaaaaaaa

Iunie 26, 2007 at 6:53 am Lasă un comentariu

Azi se preconizeaza o zi de shopping. Normal ar trebui sa fiu deja in oras, dar tinand cont ca m-am trezit tarziu..si mi-e lene sa ma duc sa imi iau haine poate merg mai tarziu.Tinand cont ca sunt 40 de grade azi..in nici un caz nu ies din casa ca sa umblu berleuza prin oras dupa haine.Si culmea culmilor ..am racit.😐 am o voce de lup. ma doare in gat dar eu tot pap inghetata si beau apa rece. mama mereu imi zice ca ala e om care raceste vara. e a treia oara cand sunt racita in vara asta. ma doare rau si maseaua dar nu ma duc la stomatolog. de fapt sa recunosc mi-e frica de stomatolog. singurii doctori pe care ii urasc sunt stomatologii si gineocologii. simt ca ma trage inapoi patul si apa. ma duc sa ma racoresc mai bine..ca mor de cald. la 09:52 sunt 36 de grade . ce cool…mrrrrrrrrrrrr

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Diverse 3 luni de blogging

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


