Vedete sau nu?

Iunie 22, 2007 at 6:35 am 2 comentarii

Mi-am schimbat complet parerea despre unele  „vedete”. Aseara, bantuind un pic prin Bucuresti m-am intalnit cu persoane publice cu care sunt prietena buna. Stand la o cafea in Mall am asistat la o scena nu tocmai potrivita. In toata agitatia aia Stefan Banica jr. a avut „tupeul” sa injure cu voce tare. Acuma, ca a injurat nu este tragedie , ci faptul ca a injurat cu voce tare, a tipat la ala si s-a dezbracat de caracter. Dupa aceea a venit frumos la masa noastra si ne-am continuat discutia. Am ramas stupefiata urmand ca la 10 minute sa asist la o cearta intre Prigoana si Bahmuteanu. Nu inteleg de ce fac asta in public. Asta demonstreaza ca nu sunt civilizati cum ar trebui sa fie.. ii urasc…cel putin bahmuteanu se da mare vedeta da de facpt e mahalagioaica .

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Bahmuteanu si Prigoana linisteeeeeeeeee

2 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Iunie 22, 2007 la 6:55 am

    :-)))))))))))))))))
    Pur si simplu : NU TE INTZELEG !!!!!
    Ce anume te mira mai mult , faptul ca o mare „VENDETA” poate si stie si sa injure , sau ce te asteptzi de la ei , sa inceteze a mai fi si ei tot oameni obisnuitzi , pina in cele din urma ???
    Chiar nu intzeleg ce atita tam-tam pe seama „vedetelor ” ..pina la urma sunt vedete pentru ca noi i-am urcat acolo pe un piedestal ..de unde nu mai coboara ci pur si simplu cad prapastios …???
    Bahmu , Prigoana , Banica , Andreea ..si multi altzii …eu personal nu dau nici 2 bani pe „vedetismul ” lor ..
    Sunt in primul rind …oameni care au fost cindva necunoscutzi …shi dupa o perioada vor disparea la fel cum au aparut …in ceatza😀

  • 2. marya  |  Iunie 22, 2007 la 7:05 am

    ;))

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


