linisteeeeeeeeee

Iunie 22, 2007 at 1:14 pm 2 comentarii

Din motive personale m-am hotarat sa las balta munca pentru vreo 2 luni si sa ma distrez. Si asa mi-a zis cineva in fata ca sunt o fitza si ca munca nu e de mine. Ce cool dar imi da el bani? Trecand peste asta incep sa imi fac planuri de vacanta..mare, munte…grecia..si alte planuri. Acuma sunt prea furata de somn si de pat ca sa ma deplasez undeva. Presimt ca voi dormi vreo saptamana o sa stau cu Teodor si dupa aia plec si eu pe undeva ..asta daca nu se apuca mama de curatenia generala. Oopppsss..nu vreau sa fac curatenie in loc sa ma plimb dar asta este!Ma bate gandul sa ma duc in seara asta la concertul Pussycat Dolls. Dar nu stiu..maybe ..pana atunci spor la citit si nu uitati traieste clipa urmatoare ca si cum ar fi ultima.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: , .

Vedete sau nu? Dezmintire

2 comentarii Add your own

  • 1. tiberiu  |  Iunie 22, 2007 la 1:17 pm

    Nu ma enerva! Si eu vreau un concediu de doua luni, dar trebuie sa muncesc😦 . Doar pana la mijlocul lui iulie. Dupa aia te pup pe portofel/blog/ post.

  • 2. Ady  |  Iunie 23, 2007 la 11:45 am

    FINALY…. ti-a km luat sa te hotarasti sa-ti iei liber… ma bucur pt tine… las k si u o sa ai parte de concediu tiby, bafta😛

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


