Bahmuteanu si Prigoana

Iunie 21, 2007 at 9:50 am 5 comentarii

Azi e joi..nimic de vazut la tv frumos. Jumatate din Romanie a gasit..showul Bahmu si Prigoana. Urasc. Vom mai vedea 10.000 de divorturi, nasteri in direct, nunti, inmormantari, si alte evenimente din astea. Mi s-a parut o prostie. Am vazut si eu saptamana trecuta juma’ din emisiune si e nashpa. nu sunt fan bahmu si prigoana si ma enerveaza asta la culme. toti romanii se uita la asta dar nu imi place..seamana leit cu Columbicu si Columbica. Acelasi subiect, acelasi format de emisiune difera actorii. Deci ..dragi telespectatori care va uitati la tembelizor spor la Bahmu si Prigoana.

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Critic III Vedete sau nu?

5 comentarii Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 21, 2007 la 9:59 am

    nu toti romanii se uita la emisiune, pt mine e prima oara cand aud de emisiunea asta, nici nuj pe ce canal e. Dapi dak oamenilor le place sa vada asta treaba lor nu-i intereseaza parerea ta😛, si ei poate au aceeasi parere despre oprah sau pimp my ride. In orice caz din cate sti certurile sunt subiectele preferate abordate de oameni, din diferite motive.(sa vada si alti oameni care se poarta la fel ca ei)

  • 2. Iulian  |  Iunie 21, 2007 la 10:04 am

    Nici eu nu sunt vreun fan de-al lor dar ii apreciez ca stiu sa scoata bani din orice. Chiar nu ma uit la emisiunea lor dar cel putin Prigoana e un om de apreciat. S-a ridicat incredibil din gunoaie, are un suflet extrem de mare si prin fundatiile lui ajuta foarte multi oameni. Din partea mea sa aiba 24 de h de emisie ca eu oricum nu ma uit la Antena 1, televiziunea subordonata lui Felix Motanul.

  • 3. ps  |  Iunie 21, 2007 la 11:20 am

    azi e joi, vine nasu pe la noi.

    prefer sa-i vad ugerele lu bahmuteanca si sa vad cum debiteaza prigoana decat sa il vad pe ciutacu, gheorghe, alte dezbateri, stiri, etc, in urma carora oricum nu poti spune ca esti mai informat sau ca ti-au mai aparut inca 5 neuroni. Ba din contra, daca ma uit la astia ma mai si enervez, pentru ca imi dau seama cum sunt manipulat si mintit in fata. SO: fuck’em all.

    PS: nu urmaresc nici emisiunea in cauza.
    PPS: ma uit la televizor doar cand imi este lene sa fac altceva, nu este o preocupare zilnica

  • 4. SaintDick  |  Iunie 21, 2007 la 11:29 am

    te uiti la tv ca-ti place sau nu o emisiune. indiferent de starea care te gadila, te numesti spectator si asta conteaza pentru acea televiziune – comerciala-. exista tv cultural sau senso pentru diversitate. o telenovela nu ar fi urmarita daca nu ar exista personaje bune – adorate- si personaje rele – pe care le urasti -.
    sunt curios cand vei scrie parerea ta sau eventual ca te enerveaza o galerie de arta, o piesa de teatru sau rafturile prafuite ale unei biblioteci. despre cele la indemana fiecare crede ca are dreptul sa-si dea cu parerea, de cele mai multe ori criticand situatia prin prisma actiunilor altora. uite o solutie simpla: schimba postul si nu vei mai da vina pe antena 1. la tv stai de obicei si te uiti cand nu ai gasit alta alternativa mai buna de ati ocupa timpul si atunci intervine frustrarea. in cazul de fata, televizorul te-a ales pe tine si trebuie sa te multumesti cu ce primesti. daca tu ai fi ales televizorul, atunci ai fi fost incantata. una e sa stai sa schimbi posturile ca nu ai altceva de facut si alta e sa te opresti din ceva ca sa te uiti la tv.

  • 5. marya  |  Iunie 22, 2007 la 6:46 am

    SaintDick sa stii ca nu ma plictisesc usor..dar televizorul e nashpa uneori.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


