Critic III

Iunie 20, 2007 at 9:22 am 8 comentarii

Acuma, dupa ce am criticat femeile critic barbatii. Imi pare rau de masculii feroce ai Romaniei dar sunt  obligata sa ii critic. Smile ..asta este. Pentru inceput nu suport „metrosexualii” daps..daca esti barbat de ce vrei sa fii femeie.. incerci sa ai aceasi vestimentatie , sa te vopsesti, machiezi, epilezi. un amic imi zicea de cineva care se duce ca noi fetele la coafor, masaj, epilat, etc. vai…si e mai frumos ? (nu e tot la fel de urat).

asta ma enerveaza in primul rand.. in al doilea rand ma scoate din sarite faptul ca sunt mitoani, misogini si fustangii.ee..si ma enerveaza ca maltrateaza si multe altele..va continua

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Critic II Bahmuteanu si Prigoana

8 comentarii Add your own

  • 1. Ady  |  Iunie 20, 2007 la 9:30 am

    te contrazici aici… nu stiu exact dupa ce traditie dar se zice k barbatu tre sa fie puternic si la conducere iar femeia iubitoare si „la cratita”. ok… deci nu-ti place k barbati vor sa se poarte k femeile (contra traditiei) atunci de ce sustii k femeile sa fie la conducere :))… oricum sunt deacord cu tine k nu ar trebui sa exageram dar nici sa nu ne ingrijim deloc nu se poate… cel mai bine e sa fim la jumate😛

  • 2. marya  |  Iunie 20, 2007 la 9:33 am

    asa e dar nu inteleg de ce nu se lasa asa cum i-a dat Dumnezeu. mi se pare o aberatie . sunt de acord ca trebuie sa fie ingrijiti dar totusi nu inseamna sa isi bata joc de ei.si sunt femei care chiar pot conduce si femei care NU. nu le sustin..ca sa conduca ci cred ca o femeie schimba multe.

  • 3. Ady  |  Iunie 20, 2007 la 9:47 am

    intr-adevar si eu sunt deacord k femeile ar putea sa conduca mult mai bine lumea asta, adik ce au facut barbatii dea lungul istoriei ? razboaie!!! multi oameni au murit din cauza coruptiei, discriminarilor, puterii, etc. Totusi despre tipii care se imbrak asemeni femeilor, ti-am mai raspuns si la topicul de parada gay… mi se par bolnavi mintali, nu accepta normalitatea… dc ?… nuj intreaba-i :))

  • 4. tiberiu  |  Iunie 20, 2007 la 10:10 am

    Barbatii sunt bolnavi genetic. Dupa femei…, of course. Asa ca nu va suparati pe niste bieti bolnavi🙂 .

  • 5. SaintDick  |  Iunie 21, 2007 la 9:27 am

    cred ca vorbesti despre cei carora le place sa fie in pas cu moda, mai ales aceea creata de oamenii mediatizati (vedete). nici mie nu-mi plac femeile care se machiaza sau aplica fel de fel de vestimentatii care sa le ascunda cracanatura, piticismul, marimea curului sau lipsa tzatzelor. dar de la a nu-mi place si pana la a ma enerva sau stresa este pas mare. daca asa se simt ei bine, cine sunt eu sa le dictez cum ar trebui sa fie ca sa le fie intradevar bine? metrosexualii nu ar exista daca nu ar fi cerere, nu uita asta. si de aici ajung la urmatoarea idee. mitomani, misogini, fustangii… de ce oare exista femei curve, mironosite, stupide etc? pentru ca au un receptor, ele fiind emitatorul. sa fim seriosi. nicio femeie nu ar dori sa i se spuna in fata ca este tampa ci „simpatica” sau „de o naivitate sublima”. si atunci ne numim mitomani. cand nu mai suporti si devii sincer, te numesti misogin. cand esti fustangiu cu ea si o curtezi, esti romantic. cand te-a lovit misoginismul si nu mai suporti, plecand in cautarea altei partenere, te numesti fustangiu.
    cand iti cauti un partener, de obicei esti atent la acel ceva pe care nu-l ai tu, pentru a simti ca esti complet in combinatie cu acea persoana. ce sa inteleg eu din cautarea femeilor frumoase sau care au pretentia asta de la ele? tot asa, avem si noi barbatii nostri „simpatici” sau „de o naivitate sublima”, care cauta ce nu au.
    si apropos, o femeie frumoasa este atunci cand nu fuge la baie imediat cum s-a trezit din somn.

  • 6. Ady  |  Iunie 21, 2007 la 10:03 am

    „o femeie frumoasa este atunci cand nu fuge la baie imediat cum s-a trezit din somn.” da ce ar trebui sa faca primul lucru ?… cafeau de dimineatza si apoi sa se spele pe ochi ?

  • 7. SaintDick  |  Iunie 21, 2007 la 11:19 am

    nu. care-ti spune „buna dimineata!”

  • 8. ps  |  Iunie 21, 2007 la 6:59 pm

    si SaintDick iar face ravagii cu pixu.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


