Unele femei

Iunie 19, 2007 at 5:34 am 5 comentarii

Aseara cel mai bun prieten al meu mi-a zis ca el nu mai poate trai cu „nevasta lui” .De  ce? eu chiar l-am intrebat ..sincer..erm uimita . dupa 5 ani de casnicie deja e hotarat sa ii zica pa . el saracul mi-a zis de ce o lasa…ea are pe altu cu bani si culmea vrea sa ii ia si copii. Socata. Femeie perversa.  Am stat cu el de vorba vreo 4 ore..s-a descarcat . mi-a povestit toata casnicia lor care dupa parerea mea a fost roz pana acum un an. Ea, avea pretentii sa ii se dea dar nu oferea. As fi batut-o. el saracul nici nu a atins-o ..si culmea ea a bagat divort si in dosar scrie ca a maltratato .  Mi-a schimbat complet parerea despre unele femei. Sunt de-a dreptul perverse si nesimtite. Am mai auzit persoane de-astea da’ nici asa. Ma face sa imi fie rusine ca sunt de acelasi sex cu mine. Daca vrei doar sa ti-o tragi..fa-o , dar nu distruge viata de familie. au impreuna 3 copii , doua gemene si un baiat .. gemenele 4 ani si baiatul 2. sa creasca copii fara tata pentru ca mama lor e curva? oribil..dezgustator..mi-e mila de copiii

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Sa nu faceti ca mine! Critic II

5 comentarii Add your own

  • 1. Robinn^^  |  Iunie 19, 2007 la 5:51 am

    :))) Welcome in the real world !;;)

  • 2. Iulian  |  Iunie 19, 2007 la 7:41 am

    Niste tarfe perverse. Nimic altceva! Genul de femeie care merita impuscata pe stadion. :P:P:P

  • 3. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 8:22 am

    e km greu sa mai gasesti pe cineva in ziua de azi care sa se gandeask si la altii dekt la el insusi :(… it hurts, but this is reality

  • 4. mihaela  |  Iunie 22, 2007 la 8:24 pm

    tu fata..e o vorba: barbatii buni sunt luati. in general de femei care ii vor parasi pentru primul teanc de euro. dar! sa fie intelept, sa ii dea si divort si copii.caci TOATE se intorc! el – noul ei viitor barbat nu se va bucura de cele trei superbe accesorii cu care vine fosta lui amanta focoasa, actuala viitoare nevasta:)este un cerc in care se invart toate pe lume:) tu sa ii fii lui aproape, caci o ureche care sa-l asculte pe cel care plange face mai mult decat orice. pupam cu drag.

  • 5. Gabi  |  Iulie 3, 2007 la 8:54 am

    cand v-a realiza ce a pierdut sa nu fie prea tarziu. Sincer imi este mila de copilasi, ei vor suferii cel mai mult. Din pacate oamenii mari nu se gandesc la sufletelele lor cand fac gesturi necugetate. Pacat ca se intampla asa ceva, mare pacat.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


