Critic II

Iunie 19, 2007 at 9:53 am 4 comentarii

Prea multi tineri se sinucid. De la inceputul anului vad mereu cate o stire care arata dureroasa realitate…tinerii se sinucid din dragoste, din gelozie, din nervi, de scoala, etc.Bun..am urmarit tot „showul” despre Bogdan (Ralph)  , dar nu inteleg de ce pe OTV circul tine si acuma. Nu inteleg..e dureros mai ales cand vad ca parintii , rudele, prietenii , colegii ii jelesc si nici nu s-au racit bine cand circul continua. Am mai vazut circ din asta dar bre inceteaza.Vrei audienta pe post..fa sex in direct si ai! nu abuza de durerea unor amarati..

nu stiu daca pe cineva intereseaza toata povestea asta cu iubirile aruncate pe fereastra. acuma…ceea ce vroiam sa zic este ca mi se pare cam pueril si fara rost.nu m-as omora pentru nimic in urma..cu toate ca poate as avea motive. oricum sunt indignata…

Entry filed under: Fără categorie. Tags: .

Unele femei Critic III

4 comentarii Add your own

  • 1. Iulian  |  Iunie 19, 2007 la 9:56 am

    Am citit zilele trecute un top al tarilor cu cele mai multe sinucideri si stam destul de naspa. Vreo 3500 pe an. Mie nu mi-e mila de sinucigasi absolut deloic dar mediatizarea acestor cazuri e de-a dreptul scandaloasa iar OTV e de toata jena(in general sunt varza).

  • 2. tiberiu  |  Iunie 19, 2007 la 10:20 am

    Corect.

  • 3. Robinn^^  |  Iunie 19, 2007 la 10:21 am

    Eu sincer nu sunt asa de contrariat precum suntetzi voi ,pentru ca in viatza de zi cu zi asta se vinde cel mai bine ..CIRCUL ..asta a fost si va fi cel mai vandabil produs ..vezi Roma antica ..
    Si ink ceva …cine va obliga sa va uitatzi la OTV !??
    S-a inventat telecomanda frate , nu-tzi place ..schimba canalul ..tre sa fie shi ceva pe gustul tau ..dak nu ..da-i foc la tv !:DDDD

  • 4. Ady  |  Iunie 19, 2007 la 2:08 pm

    nu sunt 100% total deacord cu tine Robinn, intr-adevar poti schimba canalul dak nu-ti place, dar sunt oameni care din „instinct” se uita… de exemplu trece sora lui (nu-mi amintesc cum o cheama) pe strada si o vede un strain. Acesta in spune „sincere regrete”… e normal k ea sa inceapa sa planga si sa sufere dupa ce ea a incercat sa uite… dar acesta ia reamintit tragedia prin care a trecut… bine poate am fost cam exagerat cu exemplul asta..

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

Iunie 2007
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


